2.12.08

Llibres per a demanar-se a la carta del Reis Mags


Xiquets i xiquetes, xicons i xicones, vaig a donar-vos una notícia: m'he assabentat que aquest any els escriptors i els il·lustradors s'han unit i tots d'acord han editat un llibres xulííííííííísims, d'aquests tan guaïs que no surten a la televisió, dels que sols s'assabenten els lectors i lectores com vosaltres, o les biblitecàries com la meua amiga Dolores.

Ahir vaig estar a la Biblioteca de Cocentaina i m'he quedat bocabadat, embajocat, meravellat. Hi ha tants i tants llibres bonics recièn publicats que jo vaig a demanar-me'ls tots i escriure'ls, amb bona lletra, a la carta dels Reis Mags. M'ha dit Dolores que per a que vosaltres també estigueu assabentats ha penjat el llistat de llibres al blog de Poesia Infantil i Juvenil.



Hi ha llibres de por, de rissa, de misteri, de fades, d'aventures, de la natura, d'història, d'art, de ciència, de... de tot allò que s'imagineu i més encara. Amb unes il·lustracions fantàstiques. Així que no sigau "bajoques" i no s'oblideu de demanar-se llibres aquests Nadals.

Doneu-li una ullada al llistat i, si cal, passeu la Guia de Lectura al vostres pares per a que ells també la coneguen.

Us deixe, malgrat ser encara prompte i faltar uns quants dies, me'n vaig a començar a escriure la meua carta als Reis, no vull que se m'obide cap llibre (espero que a vosaltres tampoc).

La il·lustració de dalt és d'Emilie Boon i estic damunt les banyes de Rodolf.