28.1.08

Quí sóc?

Ei, xicons i xicones! Passejant pel ciberespai m’he trobat, millor dit, m’he ensopegat amb el vostre bloc. No sé si és per la trompada, o perquè sóc un “ficamentot”, he pensat en contactar amb vosaltres per obrir-vos tots els sentits al camp de la imaginació poètica.

Voleu saber qui sóc?
Em presente: sóc… sóc tímid i tinc molta vergonya de presentar-me. Fem-ho més divertit! Us propose que encerteu qui sóc mitjançant un joc poètic que a mi m’agrada molt: les endevinalles.

Endevina, endevineta:
Sóc menudet i panxudet
amb orelletes rodonetes
que sempre porto ben netes,
i amb unes “dentoles”
com a cassoles.
Cosí germà de la rateta,
la que escombrava l’escaleta,
però amb el bigotí
molt més fi.
Qui sóc?

Us faig una proposta: juguem a les endevinalles? Ben segur que en coneixeu moltes, a més que podeu jugar amb els llibres d’endevinalles (no feu “trampolis” i mireu la solució abans de pensar, ja que aleshores s’avorrireu).

I si s’inventeu vosaltres les endevinalles? Encara millor! I si me les envieu? Superguaï? (hi ha un problemeta: no tinc e-mail, però ben aviat me’n faig un i us el dic).

Besadetes poètiques i estem en contacte.