15.6.09

Rata Poe felicita als poetes de 2n. de l'Aulari d'Albalat dels Tarongers

Ai, ai, ai xicons i xicones, però que content estic. He vist el poemeta que heu fet sobre El Garbí (un lloc on vaig amb freqüència, perque tinc una tia-avia, per part de pare, que viu allí mateix, un lloc on és viu molt bé i es menja encara millor) i de l'emoció hem tremolava fins i tot el bigotí.
M'encanta que hageu aprofitat les Trobades per a difondre la bona poesia i l'ecologisme del vostre entorn. Esteu fets uns artistassos poetes i un grans ecologistes. Tant és així que he enviat a corre-cuita (a "tota pastilla") per e-mail el poema als meus amics i s'han quedat bocabadats. Varem fer una assemblea, tots reunits al voltant de la soca d'un gran pi, i unànimament varem decidir donar-vos un premi:
Primer Premi Superbigotis Poètics per als poetes i les poetes de 2n. Cicle de Primària del CRA Baronia Baixa, de l'Aulari d'Albalalt dels Tarongers.

Felicitacions i espero que continueu enlairant els versos entre els vostres amics i visitant i que respecteu el vostre entorn, com fiqueu en el poema.

Xicons i xicones, es tot un orgull conèixer-vos i ser el vostre amic, us ho asseguro.

La il·lustració és de La Perera.